-
Mer från mindre : hur kapitalism och ny tekni...
Inbunden bok. Mondial. 2021. 390 sidor.
Nyskick. Skyddsomslag i nyskick. PRESENTSKICK – I ABSOLUT NYSKICK
Kan kapitalism och ny teknik rädda planeten? Absolut. I själva verket har dessa krafter redan uträttat mycket för både miljön och samhället i stort.I Mer från mindre lyfter MIT-forskaren Andrew McAfee fram de positiva sid läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789189061118
- Titel
- Mer från mindre : hur kapitalism och ny teknik kan rädda planeten
- Författare
- McAfee, Andrew
- Förlag
- Mondial
- Utgivningsår
- 2021
- Omfång
- 390 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 148 x 218 mm Ryggbredd 33 mm
- Vikt
- 550 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- »En fascinerande, njutbar och oerhört kraftfull bok.« Steven PinkerKan kapitalism och ny teknik rädda planeten? Absolut. I själva verket har dessa krafter redan uträttat mycket för både miljön och samhället i stort.I Mer från mindre lyfter MIT-forskaren Andrew McAfee fram de positiva sidorna av de senaste hundra årens utveckling. Och hans tes är enkel: För att bekämpa klimathot, fattigdom och exploatering behöver vi inte radikalt förändra vår livsstil. Vi måste istället göra mer av de sakerna vi redan gör bra. När sunt förnuft och välinformerade politiker håller i tyglarna kan kapitalism och teknikutveckling driva mänskligheten i rätt riktning. Mot mindre föroreningar, mindre global uppvärmning och lägre resursförbrukning. Men också mot mer välstånd, för fler människor, i fler delar av världen.»Mer från mindre är väl värd att läsa även om du, precis som jag, vid en första anblick tänker: detta kan inte stämma!« Christine Lagarde, chef för ECB»Mer från mindre berättar något om vår relation till planeten som är både oväntat och hoppfullt. Bevisen som Andrew McAfee presenterar är övertygande: Vi har äntligen lärt oss hur vi kan slita mindre på planeten.« Eric Schmidt, tidigare vd för Google»McAfees fokus på företagens användning av resurser är uppfriskande. Alltför ofta hånas den kommersiella världen som giriga rovdjur på jakt efter jordens tillgångar. Sedan kapitalismen såg dagens ljus har företagen faktiskt producerat produkter som är snällare mot både planeten och plånboken eftersom vinstdrivna chefer ser stora fördelar med resurshushållning.« The Economist»Alla som oroar sig för framtiden kommer att fa sina farhågor stillade och sina förhoppningar stärkta av den här viktiga boken.« Lawrence Summers, f.d. amerikansk finansminister
Mondial 9789189061118 -
Enterprise 2.0 : new collaborative tools for...
Inbunden bok. Boston, Mass. : Harvard Business Press. 2009.
Nyskick. Inlaga i nyskick.
Se gärna mina övriga annonser för fler liknande böcker!
X3Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9781422125878
- Titel
- Enterprise 2.0 : new collaborative tools for your organization's toughest challenges
- Författare
- McAfee, Andrew
- Förlag
- Boston, Mass. : Harvard Business Press
- Språk
- English
- Baksidestext
- "Most organizations realize that to succeed in today's turbulent world, they need to perform as an integrated whole to tap into innovations and good ideas. Yet many still find it difficult to capture the collective intelligence of their employees and customers. Companies don't know what they know--but they need to learn soon. Thanks to a new class of collaborative technologies, organizations can now leverage information in valuable new ways, including: capturing accumulated knowledge, connecting employees who need information with the experts who have it, and enabling the best ideas to emerge organically. These technologies--labeled "Web 2.0"--first appeared on the Internet, where they powered successful social communities and collaborative platforms like Facebook and Wikipedia. Web 2.0 tools, practices, and philosophies are now being deployed by a wide range of organizations, making them more agile, productive, and innovative. This is the phenomenon of Enterprise 2.0. In this compelling book, Andrew McAfee--a veteran researcher and writer on the business impact of technology, and the originator of the phrase "Enterprise 2.0"--describes the power of Enterprise 2.0 and shows readers how to harness it"--Cover, p. 2.
Includes bibliographical references (p. 215-220) and index.
Introduction -- Vexations and missed opportunities in group work : four case studies -- Web 2.0 and the emergence of emergence : a history, explanation, and definition of Enterprise 2.0 -- New approaches to old problems : hitting the bull's-eye with Enterprise 2.0 -- Uniquely valuable : the benefits of Enterprise 2.0 -- Red herrings and long hauls : what is, and isn't, difficult about adopting the new tools and approaches -- Going mainstream : a road map for Enterprise 2.0 success -- Looking ahead : the vision, the Liar's Club, and Model 1 versus Model 2 behavior.
Boston, Mass. : Harvard Business Press 9781422125878 -
Leading digital : turning technology into bus...
Inbunden bok. 2018.
Mycket gott skick. Skyddsomslag i gott skick. Lite slitage på omslaget. Mycket fint skick invändigt.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9781625272478
- Titel
- Leading digital : turning technology into business transformation
- Författare
- Westerman, George - Bonnet, Didier - McAfee, Andrew
- Utgivningsår
- 2018
- Språk
- English
- Baksidestext
- "Leading Digital makes the provocative argument that the next imminent phase of digital technology adoption - driven by the convergence of mobility, analytics, social media, cloud computing, and embedded devices - will make everything that's happened so far look like a prelude. The authors, a trio of highly regarded thought leaders on corporate digital transformation, say changes in the digital realm so far have focused on high tech and media companies - but there's still a whopping 94% of the business economy that needs to change. This book will show them how. George Westerman of MIT, Didier Bonnet of Capgemini Consulting, and Andrew McAfee, also at MIT, say there is opportunity for these businesses to learn from those that have already mastered the digital landscape. Based on a study of more than 400 large, mainstream firms in every industry around the globe, the authors usefully break down how these organizations have used their own digital transformation to gain strategic, competitive advantage. Readers will learn how these digital leaders have transformed their businesses through smart and rigorous digital investments, and through smart and effective leadership of the change. Leading Digital offers practical, real-life tested frameworks that can be instantly applied. Case studies include Nike, Caesars, Burberry, Asian Paints, Pages Jaunes, Codelco, and more"--
Includes bibliographical references and index
Introduction : Are you ready? -- What is digital mastery? -- Part I. Building digital capabilities : Creating a compelling customer experience -- Exploiting the power of core operations -- Reinventing business models -- Part II. Building leadership capabilities : Crafting your digital vision -- Engaging the organization at scale -- Governing the transformation -- Building technology leadership capabilities -- Part III. Back at the office: a leader's playbook for digital transformation : Framing the digital challenge -- Focusing investment -- Mobilizing the organization -- Sustaining the digital transformation -- Epilogue : You ain't seen nothin' yet -- Appendix : Digital mastery self-assessment
Imported from: lx2.loc.gov:210/LCDB (Do not remove)
9781625272478 -
Leading digital : turning technology into bus...
Inbunden bok. 2018.
Nyskick. Skyddsomslag i nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9781625272478
- Titel
- Leading digital : turning technology into business transformation
- Författare
- Westerman, George - Bonnet, Didier - McAfee, Andrew
- Utgivningsår
- 2018
- Språk
- English
- Baksidestext
- "Leading Digital makes the provocative argument that the next imminent phase of digital technology adoption - driven by the convergence of mobility, analytics, social media, cloud computing, and embedded devices - will make everything that's happened so far look like a prelude. The authors, a trio of highly regarded thought leaders on corporate digital transformation, say changes in the digital realm so far have focused on high tech and media companies - but there's still a whopping 94% of the business economy that needs to change. This book will show them how. George Westerman of MIT, Didier Bonnet of Capgemini Consulting, and Andrew McAfee, also at MIT, say there is opportunity for these businesses to learn from those that have already mastered the digital landscape. Based on a study of more than 400 large, mainstream firms in every industry around the globe, the authors usefully break down how these organizations have used their own digital transformation to gain strategic, competitive advantage. Readers will learn how these digital leaders have transformed their businesses through smart and rigorous digital investments, and through smart and effective leadership of the change. Leading Digital offers practical, real-life tested frameworks that can be instantly applied. Case studies include Nike, Caesars, Burberry, Asian Paints, Pages Jaunes, Codelco, and more"--
Includes bibliographical references and index
Introduction : Are you ready? -- What is digital mastery? -- Part I. Building digital capabilities : Creating a compelling customer experience -- Exploiting the power of core operations -- Reinventing business models -- Part II. Building leadership capabilities : Crafting your digital vision -- Engaging the organization at scale -- Governing the transformation -- Building technology leadership capabilities -- Part III. Back at the office: a leader's playbook for digital transformation : Framing the digital challenge -- Focusing investment -- Mobilizing the organization -- Sustaining the digital transformation -- Epilogue : You ain't seen nothin' yet -- Appendix : Digital mastery self-assessment
Imported from: lx2.loc.gov:210/LCDB (Do not remove)
9781625272478 -
Leading digital : turning technology into bus...
Inbunden bok. 2018.
Nyskick. Skyddsomslag i nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9781625272478
- Titel
- Leading digital : turning technology into business transformation
- Författare
- Westerman, George - Bonnet, Didier - McAfee, Andrew
- Utgivningsår
- 2018
- Språk
- English
- Baksidestext
- "Leading Digital makes the provocative argument that the next imminent phase of digital technology adoption - driven by the convergence of mobility, analytics, social media, cloud computing, and embedded devices - will make everything that's happened so far look like a prelude. The authors, a trio of highly regarded thought leaders on corporate digital transformation, say changes in the digital realm so far have focused on high tech and media companies - but there's still a whopping 94% of the business economy that needs to change. This book will show them how. George Westerman of MIT, Didier Bonnet of Capgemini Consulting, and Andrew McAfee, also at MIT, say there is opportunity for these businesses to learn from those that have already mastered the digital landscape. Based on a study of more than 400 large, mainstream firms in every industry around the globe, the authors usefully break down how these organizations have used their own digital transformation to gain strategic, competitive advantage. Readers will learn how these digital leaders have transformed their businesses through smart and rigorous digital investments, and through smart and effective leadership of the change. Leading Digital offers practical, real-life tested frameworks that can be instantly applied. Case studies include Nike, Caesars, Burberry, Asian Paints, Pages Jaunes, Codelco, and more"--
Includes bibliographical references and index
Introduction : Are you ready? -- What is digital mastery? -- Part I. Building digital capabilities : Creating a compelling customer experience -- Exploiting the power of core operations -- Reinventing business models -- Part II. Building leadership capabilities : Crafting your digital vision -- Engaging the organization at scale -- Governing the transformation -- Building technology leadership capabilities -- Part III. Back at the office: a leader's playbook for digital transformation : Framing the digital challenge -- Focusing investment -- Mobilizing the organization -- Sustaining the digital transformation -- Epilogue : You ain't seen nothin' yet -- Appendix : Digital mastery self-assessment
Imported from: lx2.loc.gov:210/LCDB (Do not remove)
9781625272478 -
The second machine age : work, progress, and...
Inbunden bok. New York : W. W. Norton & Company.
Nyskick. Skyddsomslag i nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780393239355
- Titel
- The second machine age : work, progress, and prosperity in a time of brilliant technologies
- Författare
- Brynjolfsson, Erik - McAfee, Andrew
- Förlag
- New York : W. W. Norton & Company
- Språk
- English
- Baksidestext
- Includes bibliographical references and index.
Imported from: lx2.loc.gov:210/LCDB (Do not remove)
Dawson
New York : W. W. Norton & Company 9780393239355 -
More From Less
Häftad bok. Simon & Schuster UK. 2019. 337 sidor.
Nära nyskick. 24*16 cm, engelsk text
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9781471180347
- Titel
- More From Less
- Författare
- Andrew Mcafee
- Förlag
- Simon & Schuster UK
- Utgivningsår
- 2019
- Omfång
- 337 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 153 x 234 mm Ryggbredd 22 mm
- Vikt
- 400 g
- Språk
- English
- Baksidestext
- 'Everyone knows we're doomed by runaway overpopulation, pollution, or resource depletion, whichever comes first. Not only is this view paralysing and fatalistic, but, as Andrew McAfee shows in this exhilarating book, it's wrong... More from Less is fascinating, enjoyable to read, and tremendously empowering' Steven PinkerBestselling author and co-director of the MIT Initiative on the Digital Economy Andrew McAfee says there's a new reason for optimism: we're past the point of 'peak stuff' - from here on out, it'll take fewer resources to make things, and cost less to lead a comfortable life. This turn of events invalidates the predictions of overpopulation alarmists and those who argue we need to drastically reduce our conception of how much is enough. What has made this turnabout possible? One thing primarily: the collaboration between technology and capitalism.Capitalism's quest for higher profits is a quest for lower costs; materials and resources are expensive, and technological progress allows companies to use fewer of them even as they grow their markets. Modern smartphones take the place of cameras, GPS units, landline telephones, answering machines, tape recorders and alarm clocks. Precision agriculture lets farmers harvest larger crops while using less water and fertiliser. Passenger cars get lighter, which makes them cheaper to produce and more fuel-efficient. This means that, even though there'll be more people in the future, and they'll be wealthier and consume more, they'll do so while using fewer natural resources. For the first time ever, and for all time to come, humans will live more prosperous lives while treading more lightly on the Earth. The future is not all bright, cautions McAfee. He warns of issues that still haven't been fully solved. (For example, our oceans are still vulnerable to overfishing; global warming is still running largely unchecked; and even as 'dematerialisation' - the reduced need for raw materials - improves our global situation, power and resources are getting more concentrated. That creates an even larger division between the haves and the have nots.)More From Less is a revelatory, paradigm-shifting account of how we've stumbled into an unexpected balance with nature, and the possibility that our most abundant centuries are ahead of us.
Ytterligare författare: Mcafee, Andrew
Simon & Schuster UK 9781471180347 -
Machine, platform, crowd : harnessing our dig...
Inbunden bok. Norton. 2017. 401 sidor.
Nära nyskick. Skyddsomslag i nära nyskick. vikt 610g.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780393254297
- Titel
- Machine, platform, crowd : harnessing our digital future
- Författare
- McAfee, Andrew - Brynjolfsson, Erik
- Utgivningsår
- 2017
- Språk
- English
- Baksidestext
- "We live in strange times. A machine plays the strategy game Go better than any human; upstarts like Apple and Google destroy industry stalwarts such as Nokia; ideas from the crowd are repeatedly more innovative than corporate research labs. MIT's Andrew McAfee and Erik Brynjolfsson know what it takes to master this digital-powered shift: we must rethink the integration of minds and machines, of products and platforms, and of the core and the crowd. In all three cases, the balance now favors the second element of the pair, with massive implications for how we run our companies and live our lives." --
Includes bibliographical references and index.
The triple revolution -- Mind and machine -- The hardest thing to accept about ourselves -- Our most mind-like machines -- Hi, Robot -- Where technology and industry still need humanity -- Product and platform -- The toll of a new machine -- Paying complements, and other smart strategies -- The match game: why platforms excel -- Do products have a prayer? -- Core and crowd -- That escalated quickly: the emergence of the crowd -- Why the expert you know is not the expert you need -- The dream of decentralizing all the things -- Are companies passé? (hint: no) -- Economies and societies beyond computation.
Imported from: www.more.lib.wi.us:210/INNOPAC (Do not remove)
Norton 9780393254297 -
Den andra maskinåldern : arbete, utveckling o...
Inbunden bok. Bokförlaget Daidalos. 1 uppl. 2015. 338 sidor.
Nära nyskick. Skyddsomslag i nära nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789171734402
- Titel
- Den andra maskinåldern : arbete, utveckling och välstånd i en tid av briljant teknologi
- Författare
- Erik Brynjolfsson - Andrew McAfee
- Förlag
- Bokförlaget Daidalos
- Utgivningsår
- 2015
- Omfång
- 338 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 135 x 210 mm Ryggbredd 27 mm
- Vikt
- 606 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Den digitala revolutionen håller på att ta fart på allvar. Den har redan skapat omvälvande möjligheter på en rad områden, från databearbetning till medicinsk diagnostik till bilkörning. Den självkörande bilen kan inom några år vara ett vardagligt faktum. Avancerad teknik kommer att finnas med oss överallt i tillvaron.
?Yrkeslivet är förstås ingen fredad zon. Somliga yrken riskerar att försvinna helt och hållet eller förändras till oigenkännlighet, men samtidigt kan nya yrken uppstå, inte minst på områden där människa och maskin i samarbete klarar arbetsuppgifterna bättre än vad människan eller maskinen ensam skulle kunna göra.
?Digitaliseringens samhälleliga effekter kommer emellertid att bli betydligt mer omfattande än så. Det välstånd den nya tekniken ofta genererar, tenderar till exempel att fördelas extremt ojämlikt, enligt principen ?vinnaren tar allt?. MIT-forskarna Erik Brynjolfsson och Andrew McAfee förklarar i Den andra maskinåldern varför det förhåller sig på det viset och argumenterar kraftfullt för att ojämlikheten måste hanteras med politiska medel snarare än teknologiska.
>
Boken är informativ och provokativ på samma gång och vill framför allt väcka eftertanke och debatt. Att idealisera eller demonisera den digitala revolutionen leder ingen vart, menar de båda författarna. Det enda rimliga är istället att ta teknologin på fullt allvar och försöka ge rimliga svar på dess komplexa ? ibland mycket komplexa ? frågor.
Bokförlaget Daidalos 1 9789171734402 -
The second machine age : work, progress, and...
Inbunden bok. New York : W. W. Norton & Company. 2014. 306 sidor.
Nära nyskick. Skyddsomslag i mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780393239355
- Titel
- The second machine age : work, progress, and prosperity in a time of brilliant technologies
- Författare
- Brynjolfsson, Erik - McAfee, Andrew
- Förlag
- New York : W. W. Norton & Company
- Språk
- English
- Baksidestext
- Includes bibliographical references and index.
Imported from: lx2.loc.gov:210/LCDB (Do not remove)
Dawson
New York : W. W. Norton & Company 9780393239355 -
Den andra maskinåldern : arbete, utveckling o...
Inbunden bok. Bokförlaget Daidalos. 1 uppl. 2015. 338 sidor.
Nyskick. Skyddsomslag saknas.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789171734402
- Titel
- Den andra maskinåldern : arbete, utveckling och välstånd i en tid av briljant teknologi
- Författare
- Erik Brynjolfsson - Andrew McAfee
- Förlag
- Bokförlaget Daidalos
- Utgivningsår
- 2015
- Omfång
- 338 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 135 x 210 mm Ryggbredd 27 mm
- Vikt
- 606 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Den digitala revolutionen håller på att ta fart på allvar. Den har redan skapat omvälvande möjligheter på en rad områden, från databearbetning till medicinsk diagnostik till bilkörning. Den självkörande bilen kan inom några år vara ett vardagligt faktum. Avancerad teknik kommer att finnas med oss överallt i tillvaron.
?Yrkeslivet är förstås ingen fredad zon. Somliga yrken riskerar att försvinna helt och hållet eller förändras till oigenkännlighet, men samtidigt kan nya yrken uppstå, inte minst på områden där människa och maskin i samarbete klarar arbetsuppgifterna bättre än vad människan eller maskinen ensam skulle kunna göra.
?Digitaliseringens samhälleliga effekter kommer emellertid att bli betydligt mer omfattande än så. Det välstånd den nya tekniken ofta genererar, tenderar till exempel att fördelas extremt ojämlikt, enligt principen ?vinnaren tar allt?. MIT-forskarna Erik Brynjolfsson och Andrew McAfee förklarar i Den andra maskinåldern varför det förhåller sig på det viset och argumenterar kraftfullt för att ojämlikheten måste hanteras med politiska medel snarare än teknologiska.
>
Boken är informativ och provokativ på samma gång och vill framför allt väcka eftertanke och debatt. Att idealisera eller demonisera den digitala revolutionen leder ingen vart, menar de båda författarna. Det enda rimliga är istället att ta teknologin på fullt allvar och försöka ge rimliga svar på dess komplexa ? ibland mycket komplexa ? frågor.
Bokförlaget Daidalos 1 9789171734402 -
Den andra maskinåldern - Arbete, utveckling o...
Inbunden bok. Bokförlaget Daidalos, 2015. 1 uppl.
Nära nyskick. Skyddsomslag i nära nyskick. Förlagsband med illustrerat skyddsomslag, 338 sid. Översättning Joel Nordqvist.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789171734402
- Titel
- Den andra maskinåldern : arbete, utveckling och välstånd i en tid av briljant teknologi
- Författare
- Erik Brynjolfsson - Andrew McAfee
- Förlag
- Bokförlaget Daidalos
- Utgivningsår
- 2015
- Omfång
- 338 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 135 x 210 mm Ryggbredd 27 mm
- Vikt
- 606 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Den digitala revolutionen håller på att ta fart på allvar. Den har redan skapat omvälvande möjligheter på en rad områden, från databearbetning till medicinsk diagnostik till bilkörning. Den självkörande bilen kan inom några år vara ett vardagligt faktum. Avancerad teknik kommer att finnas med oss överallt i tillvaron.
?Yrkeslivet är förstås ingen fredad zon. Somliga yrken riskerar att försvinna helt och hållet eller förändras till oigenkännlighet, men samtidigt kan nya yrken uppstå, inte minst på områden där människa och maskin i samarbete klarar arbetsuppgifterna bättre än vad människan eller maskinen ensam skulle kunna göra.
?Digitaliseringens samhälleliga effekter kommer emellertid att bli betydligt mer omfattande än så. Det välstånd den nya tekniken ofta genererar, tenderar till exempel att fördelas extremt ojämlikt, enligt principen ?vinnaren tar allt?. MIT-forskarna Erik Brynjolfsson och Andrew McAfee förklarar i Den andra maskinåldern varför det förhåller sig på det viset och argumenterar kraftfullt för att ojämlikheten måste hanteras med politiska medel snarare än teknologiska.
>
Boken är informativ och provokativ på samma gång och vill framför allt väcka eftertanke och debatt. Att idealisera eller demonisera den digitala revolutionen leder ingen vart, menar de båda författarna. Det enda rimliga är istället att ta teknologin på fullt allvar och försöka ge rimliga svar på dess komplexa ? ibland mycket komplexa ? frågor.
Bokförlaget Daidalos, 2015 1 9789171734402 -
Leading digital : turning technology into bus...
Inbunden bok. 2018.
Nära nyskick. Skyddsomslag i nära nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9781625272478
- Titel
- Leading digital : turning technology into business transformation
- Författare
- Westerman, George - Bonnet, Didier - McAfee, Andrew
- Utgivningsår
- 2018
- Språk
- English
- Baksidestext
- "Leading Digital makes the provocative argument that the next imminent phase of digital technology adoption - driven by the convergence of mobility, analytics, social media, cloud computing, and embedded devices - will make everything that's happened so far look like a prelude. The authors, a trio of highly regarded thought leaders on corporate digital transformation, say changes in the digital realm so far have focused on high tech and media companies - but there's still a whopping 94% of the business economy that needs to change. This book will show them how. George Westerman of MIT, Didier Bonnet of Capgemini Consulting, and Andrew McAfee, also at MIT, say there is opportunity for these businesses to learn from those that have already mastered the digital landscape. Based on a study of more than 400 large, mainstream firms in every industry around the globe, the authors usefully break down how these organizations have used their own digital transformation to gain strategic, competitive advantage. Readers will learn how these digital leaders have transformed their businesses through smart and rigorous digital investments, and through smart and effective leadership of the change. Leading Digital offers practical, real-life tested frameworks that can be instantly applied. Case studies include Nike, Caesars, Burberry, Asian Paints, Pages Jaunes, Codelco, and more"--
Includes bibliographical references and index
Introduction : Are you ready? -- What is digital mastery? -- Part I. Building digital capabilities : Creating a compelling customer experience -- Exploiting the power of core operations -- Reinventing business models -- Part II. Building leadership capabilities : Crafting your digital vision -- Engaging the organization at scale -- Governing the transformation -- Building technology leadership capabilities -- Part III. Back at the office: a leader's playbook for digital transformation : Framing the digital challenge -- Focusing investment -- Mobilizing the organization -- Sustaining the digital transformation -- Epilogue : You ain't seen nothin' yet -- Appendix : Digital mastery self-assessment
Imported from: lx2.loc.gov:210/LCDB (Do not remove)
9781625272478 -
The second machine age : work, progress, and...
Inbunden bok. New York : W. W. Norton & Company. 1 uppl. 2014. 306 sidor.
Mycket gott skick. Skyddsomslag i mycket gott skick. Näst intill helt oanvänt exemplar.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780393239355
- Titel
- The second machine age : work, progress, and prosperity in a time of brilliant technologies
- Författare
- Brynjolfsson, Erik - McAfee, Andrew
- Förlag
- New York : W. W. Norton & Company
- Språk
- English
- Baksidestext
- Includes bibliographical references and index.
Imported from: lx2.loc.gov:210/LCDB (Do not remove)
Dawson
New York : W. W. Norton & Company 1 9780393239355 -
Mer från mindre. Hur kapitalism och ny teknik...
Nyskick. Mondial 2020. Inbunden med skydds-omslag. ISBN 9789189061118
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789189061118
- Titel
- Mer från mindre : hur kapitalism och ny teknik kan rädda planeten
- Författare
- McAfee, Andrew
- Förlag
- Mondial
- Utgivningsår
- 2021
- Omfång
- 390 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 148 x 218 mm Ryggbredd 33 mm
- Vikt
- 550 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- »En fascinerande, njutbar och oerhört kraftfull bok.« Steven PinkerKan kapitalism och ny teknik rädda planeten? Absolut. I själva verket har dessa krafter redan uträttat mycket för både miljön och samhället i stort.I Mer från mindre lyfter MIT-forskaren Andrew McAfee fram de positiva sidorna av de senaste hundra årens utveckling. Och hans tes är enkel: För att bekämpa klimathot, fattigdom och exploatering behöver vi inte radikalt förändra vår livsstil. Vi måste istället göra mer av de sakerna vi redan gör bra. När sunt förnuft och välinformerade politiker håller i tyglarna kan kapitalism och teknikutveckling driva mänskligheten i rätt riktning. Mot mindre föroreningar, mindre global uppvärmning och lägre resursförbrukning. Men också mot mer välstånd, för fler människor, i fler delar av världen.»Mer från mindre är väl värd att läsa även om du, precis som jag, vid en första anblick tänker: detta kan inte stämma!« Christine Lagarde, chef för ECB»Mer från mindre berättar något om vår relation till planeten som är både oväntat och hoppfullt. Bevisen som Andrew McAfee presenterar är övertygande: Vi har äntligen lärt oss hur vi kan slita mindre på planeten.« Eric Schmidt, tidigare vd för Google»McAfees fokus på företagens användning av resurser är uppfriskande. Alltför ofta hånas den kommersiella världen som giriga rovdjur på jakt efter jordens tillgångar. Sedan kapitalismen såg dagens ljus har företagen faktiskt producerat produkter som är snällare mot både planeten och plånboken eftersom vinstdrivna chefer ser stora fördelar med resurshushållning.« The Economist»Alla som oroar sig för framtiden kommer att fa sina farhågor stillade och sina förhoppningar stärkta av den här viktiga boken.« Lawrence Summers, f.d. amerikansk finansminister
9789189061118 -
Leading digital : turning technology into bus...
Häftad bok. 2014. 256 sidor.
Nyskick. Förlagsny och oläst. Become a Digital Master--No Matter What Business You're In If you think the phrase "going digital" is only relevant for industries like tech, media, and entertainment--think again. In fact, mobile, analytics, social media, sensors, an läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9781625272478
- Titel
- Leading digital : turning technology into business transformation
- Författare
- Westerman, George - Bonnet, Didier - McAfee, Andrew
- Utgivningsår
- 2018
- Språk
- English
- Baksidestext
- "Leading Digital makes the provocative argument that the next imminent phase of digital technology adoption - driven by the convergence of mobility, analytics, social media, cloud computing, and embedded devices - will make everything that's happened so far look like a prelude. The authors, a trio of highly regarded thought leaders on corporate digital transformation, say changes in the digital realm so far have focused on high tech and media companies - but there's still a whopping 94% of the business economy that needs to change. This book will show them how. George Westerman of MIT, Didier Bonnet of Capgemini Consulting, and Andrew McAfee, also at MIT, say there is opportunity for these businesses to learn from those that have already mastered the digital landscape. Based on a study of more than 400 large, mainstream firms in every industry around the globe, the authors usefully break down how these organizations have used their own digital transformation to gain strategic, competitive advantage. Readers will learn how these digital leaders have transformed their businesses through smart and rigorous digital investments, and through smart and effective leadership of the change. Leading Digital offers practical, real-life tested frameworks that can be instantly applied. Case studies include Nike, Caesars, Burberry, Asian Paints, Pages Jaunes, Codelco, and more"--
Includes bibliographical references and index
Introduction : Are you ready? -- What is digital mastery? -- Part I. Building digital capabilities : Creating a compelling customer experience -- Exploiting the power of core operations -- Reinventing business models -- Part II. Building leadership capabilities : Crafting your digital vision -- Engaging the organization at scale -- Governing the transformation -- Building technology leadership capabilities -- Part III. Back at the office: a leader's playbook for digital transformation : Framing the digital challenge -- Focusing investment -- Mobilizing the organization -- Sustaining the digital transformation -- Epilogue : You ain't seen nothin' yet -- Appendix : Digital mastery self-assessment
Imported from: lx2.loc.gov:210/LCDB (Do not remove)
9781625272478
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn